piątek, 22 sierpnia 2014

trójkątnie rzecz ujmując

Taka byłam szczęśliwa że udało mi się zrobić pierwsze kolczyki że pozostając przy trójkątach zrobiłam kolczyki czarno-srebrne:
                                               

kilka prostych wisiorków:















i coś bardziej skomplikowanego i czasochłonnego-trójkątny wisior; wzór autorstwa anabel27, który bardzo mi się spodobał i podjęłam próbę wykonania go,efekt widoczny poniżej:





Wisior ma boki 5,5 cm, w całości uszyty jest z koralików TOHO Treasure.
Do jego wykonania użyłam kolorów: Opaque Lustered Mint Green, Opaque Lustered Dandelion, Ceylon Tomato Soup i Ceylon Denim Blue.
Są to dwa osobno uszyte, a następnie połączone ze sobą trójkąty. Poniżej zdjęcie "z profilu" ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest mile widziany :)
W celu uniknięcia spamu komentarze widoczne będą po zaakceptowaniu